Cui se adresează
Programul de formare este destinat directorilor, managerilor, coordonatorilor de echipe și departamente din top și middle management-ul furnizorilor publici și privați din domeniul social și socio-medical.
Programul prevede un total de 360 ore (120 ore teorie și 240 ore practică ce se realizează în cadrul organizațiilor participanților) pe parcursul a 4-5 luni. Cursurile pot fi organizate față în față sau în format blended (formare față în față alternată cu formare online sincron).
Structură
Certificare
Programul de perfecționare este autorizat de către Ministerul Muncii și Solidarităţii Sociale, iar în urma finalizării cu succes a programului participanții primesc un certificat de absolvire pentru ocupația de „manager în servicii sociale”, cod COR 112039.
Eu ca manager: Management și leadership • Feedback și Feedforward • Tehnici de delegare • Luarea deciziilor • Managementul timpului
Managerul și echipa: Ascultarea activă • Conversațiile în context managerial • Managementul conflictului • Stadiile de dezvoltare ale echipei • Roluri și funcții în echipă • Monitorizarea • Evaluarea și Motivarea echipei
Managerul și organizația: Climat organizațional vs. cultură organizațională • Managementul schimbării • Planificare strategică • Implicarea stakeholderilor • Managementul performanței și al calității • Măsurarea impactului • Storytelling – comunicarea rezultatelor • Învățare la nivel organizațional și inovare
Tematici abordate
Valoare adăugată
Conținutul cursului este dezvoltat în parteneriat cu Academia de Management Social din Viena și alte instituții europene cu înalte standarde de calitate.
Programul oferă oportunități relevante de networking cu alți profesioniști din domeniul social.
Pentru detalii despre următoarea ediție a cursului Manager de Servicii Sociale sunați la nr. de telefon +40 723 210 873 – Bianca Buzetto.
Înscrieri
Testimoniale
„Am primit informații pe care le folosesc atât în viața profesională, cât și în cea personală. După primul modul am înțeles unde greșeam în relația mea cu ceilalți. Acum am mai multă încredere în mine și văd rezultate în munca echipei. Am curajul să cer și să ofer feedback. Ce poate fi mai potrivit decât să începi un proces de schimbare și să simți cum crești împreună cu echipa?”
„Primul modul mi-a trezit interesul pentru modelele de management și leadership și m-am identificat ușor într-unul dintre ele. Am început să primesc răspunsuri despre identitatea mea ca lider și despre disfuncționalitatea obiceiurilor unui manager care nu-și alocă timp personal. Foarte curând am început să-mi prioritizez obiectivele și sarcinile, să înțeleg importanța delegării. Știu astăzi, la finalul cursului, că nu pot schimba cultura organizațională, dar pot influența climatul organizațional adaptând stilul de management la valorile individuale ale membrilor echipei mele.”
„În acest program am învățat cât este de important feedback-ul și feedforward-ul. Am învățat să deleg din sarcinile mele. Cursul m-a ajutat să conștientizez faptul că fiecare persoană este o resursă imensă pentru echipă, iar feedback-ul dat atât în mod informal, cât și formal, poate transforma o persoană și o întreagă echipă.”
Formatori
Jurnal
Educăm potențialul de a face bine.